söndag, februari 22, 2009

Tankar om melodifestivalens tredje deltävling

Jag tycker bara det blir värre faktiskt!

Enda bidraget jag kommer ihåg från igår var "jujujujujuju I got you" så den hejade jag faktiskt på. Sedan har jag för mig att jag tyckte att Velvets bidrag var rätt så bra, samt den grekiska låten. Kommer dock inte ihåg hur de gick.

Petra Mede är lika irriterande fortfarande och har ej ännu växt in i programledarrollen.

EMD gick vidare för att de är just EMD. Jag trodde detsamma om BWO och det trodde de nog själva också, så de var skönt att de fick på nöten av Molly, som är jätteduktig på att sjunga men hade en rätt trist ballad.

I nuläget känns det som att det kommer vara väldigt kass kvalitet på finalen i Globen och det är ju skittrist!

1 kommentar:

Anonym sa...

SV: Haha, klart jag kan direktlänka ^^ Jag jobbade hela dagen igår (lördag) 12-21.30 :/ Skulel egentligen ha varit på AC/DC idag istället för att var med B-laget, men jag sålde min biljett :3