söndag, februari 15, 2009

Foto kan göra ont..

Nu har man hunnit med bowling och lite fotografering och en pizza.
Fotograferingen blev sådär lyckad. Vädret var inte alls på vår sida. Vi gick in och fotade framför en brasa då och det blev riktigt snyggt men jag måste ju ha minst 3 bilder som helst ska vara olika och det är jag mindre säker på att jag fick till. Hur som, det var trevligt iaf. Förutom när man blev påhoppad och biten av hunden, det var läskigt! Och nu har jag ont som fan. Trodde inte det blev nåt sår, sen när jag kom till bowlinghallen drog upp tröjarmen så var det INTE vackert kan jag säga. Aj aj..

Hur som.. jag kom på att jag inte har bloggat om vare sig min bowlinghelg eller melodifestivalen. De båda förtjänar ett eget inlägg var så det kommer inom kort. Stay tuned!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar:
När jag skrev den rubriken tänkte jag också på att vissa kommer läsa fel så det var inget oväntat, hihi!:)

//Dennis