fredag, februari 20, 2009

Kul grej

Hittade denna i Sandras blogg, som jag råkade halka in på via Nybloggat.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom i första frågan)!
Lycka till!

1. Vad heter du?: Matilda
2. Ett ord på fyra bokstäver: Måla
3. Flicknamn: Madeleine
4. Pojknamn: Mikael
5. Yrke: Mekaniker
6. Färg: Magenta
7. Klädesplagg: Mysbyxor
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Morgonrock (jag har min där iaf)
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Magsjuka
12. Något man skriker: MEN ÅÅÅH!
13. Film: Mannen utan ansikte
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Metallica
16. Djur: Mås
17. Gatunamn: Mäster Samuelsgatan
18. Bil: Mazda
19. Sång: Mitt i ett äventyr
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mingel

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm ,tror inte jag ska prova- mitt namn börjar på I !

Anonym sa...

haha rolig lista, den snor jag =)