fredag, februari 20, 2009

Fler som reagerar..

Sofie hade läst det här inlägget och då fick jag en härlig kommentar;

Fjolla. säger jag, om den personen. TACKSAM är det rätta ordet, jag blir själv upprörd av att läsa om detta otroligt fjantiga beteende! Ha koll på din hund istället. Som sagt, du kunde anmält vilket kan leda till böter eller omhändertagande av hunden. Jag hoppas att personen i fråga ÅTMINSTONDE betalar dina besök på sjukan.

Klockrent vännen!
Och nej, han betalar inte för mina besök på sjukan. Det har han inte mänskligt hyfs till ;)
Jag slår vad om att om hunden hade hoppat högre och bitit mig i halsen så jag hade dött eller nåt, så hade han blivit sur för att jag inte ringt och talat om att jag dött, INNAN dödsannonsen kom ut i tidningen..

Fler personer tycker också att jag ska anmäla händelsen. Inte för att sätta dit ägaren utan för att inte ge hunden tillfälle att göra om det. Tydligen är det så då att polisen bedömmer situationen och vad man ska göra med hunden.
Hmm får fundera på det där. Känns ju ändå inte som om ägaren visat någon tacksamhet för att jag inte har anmält så kanske lika bra kan göra det?
Men oroa dig inte T, om jag bestämmer mig för att anmäla kommer jag GIVETVIS att tala om det för dig först, innan jag skriver något i bloggen!

Inga kommentarer: