torsdag, februari 12, 2009

Jag utvecklas!

Satt och gick igenom lite bilder idag, tog ut de allra bästa, som senare ska gallras ytterligare för att göra en portfolio. Och då sorterade jag dem efter det datum de är tagna. Och herregud vilken skillnad jag såg mellan första och sista bilden i den mappen. Den första var lite oskarp, ganska tråkigt komponerad (centrerad och enkelt redigerad (knappt alls redigerad faktiskt). På den sista låg skärpan precis där jag ville ha den, den är mer vågad komponerad och mer seriöst redigerad.
Det är kul att se sin egen utveckling! Och bättre ska jag bli!

Och nu måste jag ju såklart visa er den sista bilden i mappen! Från igår såklart. Min vackra syster yster.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt!
Kul att se att man utvecklas :)

Anonym sa...

visst är det härligt? :) jag har lite samma sak med Bellan.. det är så härligt att känna att hon lär sig ( å det bästa är att jag lärt henne;))