torsdag, februari 19, 2009

Hur mycket skulle du betala?

Nu har jag suttit och modifierat prislistan för mitt framtida företag. Har varit duktig och inkluderat moms i priset också eftersom det är mot privatpersoner.
Det blev rätt så bra måste jag säga. Det är paketpriser jag har fixat och de är rätt billiga med tanke på vad man får. Vissa är såklart dyrare men då får man ju mer också.

Dyrast är porträttalternativet där man får:
1 timmes fotografering i studio
1 timmes fotografering utomhus
10 digitala bilder
1 st förstoring 21x30 cm
1 st förstoring 30x42 cm
2 sminkningar + hår
Styling med kläder (2 ombyten)


Nu tänkte jag fråga er hur mycket skulle ni vara villiga att betala för detta paket? Tänk då på att man får 2 olika stylingar (kläder, smink och hår) och att en makeupartist kostar rätt så mycket.
Skulle vara intressant att höra vad ni tycker så kommentera gärna detta inlägg med ditt svar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

tycker det låter mycket intressant! kanske för detta paket skulle jag kunna tänka mig betala 2000-2300 kr?

Anonym sa...

att tillägga till mitt förra inlägg nyss, är att jag då inte har så stor koll på vad saker och ting (tex förstoringar) kostar...

Anonym sa...

nej har lekt hemma med själv... har hållt på i några år å sminka mig o mina vänner. Sugen på å utbilda mig men det är så dyrt, jag bor i gävle :)

Anonym sa...

Tack :)
hehe ja gör så du, vart bor du då?

Anonym sa...

kolla vad andra fotografer tar och jämför lite? :)