onsdag, februari 18, 2009

Resultatet av besöket på VC

Madde påminde snällt om att jag inte berättat hur det gick på vårdcentralen.
Det gick så bra så. Jag fick, efter mycket tveksamhet, en ny stelkrampsspruta. Egentligen tyckte hon det var lite tätt inpå den förra (som man tar i 8:an) för de ska tydligen räcka i minst 20 år, uppåt 30 nästan. Men men, jag fick en iaf. I andra armen :P Jag behövde ingen antibiotika för det var inte inflammerat. Det som var blått och rött runt såret var en blödning innanför huden men det var ingen fara.

Så nu är jag öm i båda armarna, i den ena efter såret och i den andra efter sprutan :P Men jag mår fint ändå! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur! :) Man måste ju berätta i bloggen om vad som händer ;) Står det inte i bloggen så finns det inte liksom :P hahaha