tisdag, februari 24, 2009

Måste vara utvilad imorrn

Jag är så jäkla trött! Märks att det var ett tag sedan man jobbade. Funderar faktiskt på att lägga mig så jag är utvilad tills imorgon. Varför inte gå och lägga sig när man ändå är trött liksom?
Jag har förberett allt för imorrn, laddat alla batterier till kameran och till blixten, så det känns bra. Har jag inte sagt det? Jo jag har en plåtning imorrn, ska fota Linni. Det ska bli jättekul!
Innan det ska jag hinna jobba 4 timmar OCH gå på prisutdelningen för fototävlingen. Så imorrn blir en hektisk dag, men roligt ska det bli!
Jag uppdaterar givetvis imorrn om hur det gick i fototävlingen och på plåtningen, samt om jag råkar ut för mer missöden på jobbet!

Godnatt på er!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Jag försökte ju bara för att min kompis var söt och köpte. Annars är jag är semlavägrare! Och stolt, haha! :)

Anonym sa...

Kul att du tittade in i min blogg förresten. Jag har hälsat på hos dig förut, men aldrig lämnat någon kommentar...

Anonym sa...

Hej! Fy tusan vad jag ligger efter med att svara på kommentarer, puuuuh.
Hoppas du ursäktar men nu vart jag här i allafall och skall kolla runt lite. Ha det bra.
http://ronnysinternetshop.blogspot.com/