torsdag, februari 12, 2009

Arbetsprover

Jag har listor på arbetsproverna till de olika fotoutbildningarna jag ska söka till. Så här ser de ut:

Broby Grafiska:

  • 3 st med tema "yrkesporträtt" KLART!
  • 3 st med tema "närhet"
  • 5 st fria bilder

Nordens fotoskola:

  • 3 st med tema "bostad" KLART!
  • 3 st med tema "porträtt" KLART!
  • 5 st fria bilder

Fotoskolan i Gamleby:

  • 10 st fria bilder

Grejen är att de 10 fria bilderna egentligen också skulle kunna klassas som klara. Ja, alla fria bilder skulle kunna göra det. Det skulle kunna vara lika enkelt som 3 st bilder med tema porträtt, jag har ju ett gäng nu. Men jag tror att de vill att man är lite mångsidig också så jag kan ju inte gärna skicka bara porträttbilder. Därför måste jag fota annat. Men jag vet inte vad riktigt. Jag har ju några få bilder som inte är porträtt som jag själv tycker är bra. Men de är inga kanoner. Och när jag söker vill jag vara säker på att de arbetsprover jag skickar är sådana som jag tycker är toppenbra! Inte bara "rätt okej".

Så åt vilket håll ska jag vända kameralinsen åt härnäst? Landskap? Natur? Stadsbilder? Makro? Tips och förslag mottages tacksamt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sport, självklart!! :)