torsdag, februari 05, 2009

Fotosession imorrn!

Känner mig alldeles uppspelt i kroppen! Det är nog för att det är plåtning imorgon! Ska bli så himla kul! Jag hoppas verkligen det blir lika bra som det är i mitt huvud :P Men det blir nog kanon, Minnah är ju en kanonmodell. Och muan är säkert lika bra hon!
Sedan upptäckte jag att jag hade beställt fel synkkabel till blixten, det var en 3,5 jag skulle ha och inte en 2,5. Den var på tok för liten. Tur att jag har kvar den gamla. Frågan är bara hur länge den håller, katten bet ju trots allt sönder den. Nåja, jag skrev till Kundtjänst på Kaffebrus och frågade hur jag skulle göra om jag ville byta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Plåtning eller att schlagern börjar :-)

Anonym sa...

En liten blogg fråga :D

Vad tycker du om Rihannas stil? bättre nu eller förut?