torsdag, februari 19, 2009

Jäkla surputte!

Jag blir så himla less! Att du alltid ska vara så himla sur och grinig, vad man än gör.
Så, jag la ut informationen om hundbettet här på bloggen innan jag pratade med dig. Vad är det som är så himla farligt med det då? Spelar det så himla stor roll för dig?
Ja tydligen.. Mycket att bli sur över liksom?! Seriöst.
Du kanske skulle kunna visa lite jävla tacksamhet istället över att jag inte anmälde det! Då hade du kanske fått betala böter. Eller blivit av med hunden. Men nej, bli sur på mig istället. Fråga inte ens hur det är med mig, utan bli sur över en sån struntsak istället du! För jag gör ju bara fel hela tiden. Tilda kan man bli sur på hur mycket som helst, för hon gör alltid fel vad hon än gör.
Då blir jag fan sur tillbaks och då blir jag tvungen att ventilera i bloggen. Och jag har fan så mycket större rätt att bli sur än vad du har!

Puh, det var skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: ja men han e oxå den enda haha

Anonym sa...

Fjolla. säger jag, om den personen. TACKSAM är det rätta ordet, jag blir själv upprörd av att läsa om detta otroligt fjantiga beteende! Ha koll på din hund istället. Som sagt, du kunde anmält vilket kan leda till böter eller omhändertagande av hunden. Jag hoppas att personen i fråga ÅTMINSTONDE betalar dina besök på sjukan.