torsdag, februari 19, 2009

Komsi komsi till min blogg!

Bara 79 besökare hittills idag.. Var är ni andra 28 stycken? Ni har kanske inte varit på internet än idag. Och det är väl okej antar jag, bara ni kikar in under kvällen så ;D

Just nu är M i Göteborg.. Där skulle jag också vilja vara. Tänk vad kul att gå på fotomässa!
Men men, jag har ju annat att göra i helgen. Bowling på lördag och så lite party på kvällen sedan. Blir hur mysigt som helst, var länge sedan jag umgicks med mina snuttisar.

Nu ska jag slötitta på tv eller göra nåt annat lökigt.


-------------------------------------------------------------------------------------------
Hur mycket skulle du vara villig att betala för att vara modell för en dag?
Läs det här inlägget och posta gärna en kommentar!
-------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: