torsdag, februari 19, 2009

Över 100 besökare!

God morgon på er solstrålar! Ja för ni andra är väl knappast vakna nu? Och är ni det tror jag inte ni är solstrålar, utan ni kanske snarare muttrar lite åt omgivningen varpå ni smuttar på en kopp blaskigt kaffe.
Hur som helst, det var inte morgontrötta surputtar jag skulle blogga om. Jag tänkte helt simpelt meddela att jag hade 107 unika besökare igår i bloggen, vilket är otroligt roligt! Så fortsätt i den stilen nu! Alla ni 107 som var här igår tycker jag kan komma tillbaka idag och sedan kan några ytterligare personer, som inte var här igår, titta in också. Kanske det kan bli.. 110?

Nu skriker magen efter frukost!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt! Det är jättekul att se sin blogg växa. *ler*
(Bloggsvar: Attans! Min är totalt lättstyrd och lättlurad. Som ett stort barn man kan hota och muta. *s*)

Anonym sa...

Ja, vad spännande! Jag hoppas det går vägen, det skulle ju vara skitkul! :)
Vilken bild var det du skickade in förresten?
Kram