onsdag, februari 25, 2009

Summering av min härliga dag!

Nu ska jag berätta lite mer om dagen för nu sitter jag här i lugn och ro, för första gången idag.

Dagen började med jobb, från halv åtta till tolv. Jag hade en bättre dag idag än igår, kan bero på att det bara var halvdag :P Glömde visserligen en liten bunt post inne (ooops) men det löste sig.
Jag kom in från turen fem i halv tolv, kastade mig in och bytte om och stack ner till bion..

..där prisutdelningen för fototävlingen skulle hållas. Kom dit och så var dörrarna låsta. Vad fint.. Men till sist blev vi insläppta iaf.
Och för de som inte har förstått det än SÅ VANN JAG FOTOTÄVLINGEN!! :D Hur kul som helst! Tack till alla gulliga människor som röstade! Och massa tack såklart till Minnah (modellen) och Desiree (muan), utan er hade det ju inte gått!!
Jag vann följande:
- Min bild förstorad och inramad
- 2 biobiljetter
- Presentkort på Kettis Foto för 2000 kr
- En bildserie på 10 bilder som jag får publicera i Norrtälje Tidning.

Så himla kul! :D Kommer en vinnarintervju med mig i fredagens blad.
Och jag ska dubbelkolla men nu tror jag att jag får publicera min vinnarbild! Det är ju klart att nu måste få se den!

Direkt efter prisutdelningen och intervjun åkte jag hem för att hämta kameran och möta Mattias och vi begav oss sedan till Madde, där det pågick styling för fulla muggar. Sedan ut och plåta, vi åkte långt in i skogen typ. Men jättefin omgivning med massa staket och lyktstolpar (haha) och fnt. Tog massa fina bilder och kände mig upprymd, precis som jag alltid gör när jag fotograferar! Efter det åkte jag hem och då började lyckoruset övergå i trötthet. Hade ju hållit igång hela dagen då..

..men då var det bara att ställa sig och laga middag för sedan skulle jag ju iväg och träna kl 18, som alltid på onsdagar.
Bowlingen gick väl sisådär, kände inte riktigt för det idag faktiskt. Och då blir det sällan toppenbra. Stod och snackade med Sofie iställlet på träningen, haha :P Så engagerad var jag :P

Nu sitter jag iaf här hemma i lugn och ro, har precis tagit en dusch och tänker tillbaka på min fullspäckade dag med ett leende!

Och som gräddet på moset är det ju LÖN idag också! Kan det bli bättre liksom!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp. det var kul att assitera åt dig! :) Även fast jag ibland behövde lite assist från dig. :P

Och, kan erkänna, jag frös lite om fötterna och fingrarna. Men inte så farligt. ;)

Anonym sa...

Ett jättejättejätte stort GRATTIS till vinsten i fototävlingen :) Utav dom bilder jag sett som tagit är de inte konstigt att du vann, ska någon annan slå de du gör ska dom fasen vara proffs :D!! Kram