onsdag, februari 18, 2009

Min teori om vänskap mellan pojke och flicka

Jag har en teori om att det inte går att ha en normal vänskapsrelation till en person av motsatt kön. Undantag: om någon av parterna är homosexuell.
Jag har hittills nämligen inte lyckats med detta känns det som, utan att det har.. tillstött komplikationer. Känslomässiga komplikationer, som liksom har skadat relationen.
Och jag undrar nu vad det är som är så svårt? Varför går det inte? Är det emot naturens lagar på något vis? Det kanske inte är meningen att pojkar och flickor ska vara vänner?

Jag bara kände "åh nej" idag.. inte för att det inte är smickrande, för det är det ju. Det är kul att höra när man är uppskattad! Men jag vill verkligen bara vara vän med den här personen, för han är verkligen en underbar person! Jag vill inte förstöra det som vi hittills har byggt upp.

Och vet ni? Jag tänker tamejfan lyckas den här gången! Jävlar anamma, tredje gången gillt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror du har fel.. magnus å jag funkar riktigt bra ihop.. hittills har vi inte haft några problem.. fast iof ser han ju mig som en kille.. haha

Anonym sa...

min bästa vän e en kille (straight) o vi har aldrig stött på komplikationer, så visst går d =)