onsdag, november 29, 2006

Blir fan arg

Ja det blir jag.
Lackade ur riktigt igår. Tur jag inte fick tag på han när jag ringde för jag hade nog skrikit i luren.
Jag kanske ångrar mig lite idag att jag tog i så, men jag menade vartenda ord jag sa.
Borde väl ringa idag och be om ursäkt..
Åååh igår var en så lycklig och bra dag. Och så sabbas allt. Och det var INTE mitt fel! Jag har inte gjort några fel överhuvutaget. Men av någon konstig anledning är det alltid JAG som får stå till svars för dem. Det är konstigt det där, hur en människa kan vrida till allt så himla mycket. Och komma undan med det! :@
Och allt detta hände på helt fel dag, för jag har fortfarande inte börjat med hemtentan och jag måste ju bli färdig idag för ikväll ska den in.
Shit, måste sätta igång nu. Även om jag har tankarna på annat håll.

Blä för livet ibland alltså! Och blä för vissa människor!

--------------------------------------------------------------------------

"Säger bara det.... Nu lämnar du oss i fred! Om du nu hatar mig så hatar du thomas med för han är en del av mig! Så bäst för dig att du inte hör av dig till honom, vet att du fortfarande bara vill förstöra mellan han och mig"

Jag lämnar gladeligen dig ifred! Men med Thomas gör jag som jag vill, och som han vill. För han är min vän. Och det kommer aldrig att ändras!
Jag får säga detsamma till dig också, om du nu hatar mig så hatar du Thomas också, för jag är en del av honom och kommer alltid att vara!

Jag har aldrig velat förstöra för er. Thomas vet det nu och det är det som räknas. Vad du tror du vet ger jag blanka fan i faktiskt.
Ta och skärp till dig lite nu istället och ge Thomas den kärlek han vill ha och förtjänar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa människor är bara svin

Tilda sa...

Ja, eller så kan man säga såhär:

Everyone is entitled to be stupid,
but some abuse the privilege.