söndag, november 12, 2006

Kris i skogen

Haha, ja det sa Micke när jag sa att jag hade tråkigt och att till och med tv:n hade pajat, det enda nöjet liksom.. :P
Snart kommer pappa hem, då blir det väl mat iaf. Och förhoppningsvis fixar han tv:n också.

Det är en jobbig tid nu. Jag brottas hela tiden med mitt inre om vad som är rätt och fel, även fast jag vet att jag ändå inte har något att säga till om.
Men jag deppar väl mest över att jag inte kan prata med T. Nu i min svåra tid skulle jag vilja luta mig mot honom.. Men det går inte riktigt, han är lite för insyltad..

Har pluggat lite idag iaf. Duktigt av mig :D Det är ett tecken på hur jäkla tråkigt jag har.
Varje gång jag åker hit påminns jag om varför jag inte är här så ofta. För att det inte finns nåt att göra!! Iofs så kan det väl vara skönt ibland att bara åka hit och koppla av, bara vara.. Men det är inte vad jag behöver just nu. Jag behöver hålla mig sysselsatt så att inte tankarna skenar iväg. Därför är det faktiskt kris i skogen!
Ser fram emot imorrn när man får komma hem..
Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Sitter mest och skriver för att jag inte har nåt annat att göra. Tragiskt..

Inga kommentarer: