torsdag, november 23, 2006

I swear I'm trying to keep away from crying

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.
Försöker hålla huvudet högt, men det är inte lätt.
Men jag kämpar på. Jag klarar mig utan honom!
Det är hans förlust, inte min!

Jag har bytt ut alla depplåtar mot pepplåtar i mp3-spelaren och i winamp.
Försöker att relatera till dem lika bra som till depplåtarna.
Det går.. ibland.

Igår var en bra dag!
Först var Sara här en stund, sen var Sofie här på kvällen.
Det hjälper verkligen att ha vänner omkring sig när man har det tungt.
Man får tänka på nåt annat för en stund.


Fan att det ska vara så här!!
Men det är iaf inte mitt fel!

Det är inte jag som har valt bort dig, det är tvärtom.


Dagens pepplåt:
Starkare - Sara Löfgren

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
men ett öga för ett öga, ja det heter väl så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

den som väljer bort dig har förlorat något. något bra.

Tilda sa...

Tack, vad snäll du är (F)