fredag, november 24, 2006

Härligt uppvaknande

Hör hur det vibrerar borta på tv-bänken.
-"Fan, vem ringer mitt i natten?" tänker jag. Tittar yrvaket upp på klockan. Tio över sju. Sluter ögonen igen. Sen sätter jag mig kvickt upp i sängen. FAN, TIO ÖVER SJU!!! Bussen gick ju TIO I SJU!!!
Slänger av mig täcket och rusar upp för att svara. Det är Susanna förstås, som undrar var vi är.
Jag förklarar snabbt, vi lägger på, jag kastar på mig kläder och Micke kör ner mig till station.
Kom med en buss som gick 07,35 och kom ca 20 min försent till seminariet.
Men allt löste sig iaf, och vi var den enda gruppen som var bäst!!! *asg*
Jag med mina uttryck.. Har det efter mor min, LÄTT!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Om du nu insisterar på att försvinna ur mitt liv, försvinn då också från mina tankar, drömmar och från mitt hjärta! Jag orkar inte med att allt påminner om dig...

Inga kommentarer: