torsdag, november 16, 2006

Energikrävande att förlora en vän..

Fyller på med ord från Carola...

...och när jag hör din röst så nära mig
då inser jag med ens hur jag har saknat dig.
Så mycket som jag vill ha sagt av allt jag tänker på.
Men det blir bara tomma ord ändå...

Mm den låten är så fin.
Man hör att hon är mycket yngre när hon spelade in den låten, hon låter rätt mycket yngre på rösten. Eller så är det bara annan ljudkvalité. Haha, inte vet jag.

Titta vad jag gör.. Pratar massa skit.
Men det är bra, behöver inte älta problemen mer.
Vill bara hitta en lösning! Vill bara hitta en väg tillbaka...

Usch ensam hela kvällen (och kanske natten).. Hur kul var det?
Inte så skoj. Hur ska jag kunna somna i den stora sängen alldeles ensam?
I värsta fall lägger jag mig i bäddsoffan. Jag har ju lättare att somna framför tv:n, som bekant ;P

Ser inte fram emot imorgon, lååång och tråkig dag! Man ska ha läst rätt mkt i boken till imorgonn, men ORKA. Min energi lägger jag automatiskt på nåt annat just nu.

Orka skriva mer..
Nä..
Hejrå

Inga kommentarer: