tisdag, november 14, 2006

Mobilhelvete

Jag har försökt i flera veckor att portera över mitt nummer från Comviq till Telia.
Det har varit väldiga problem hittan och dittan. Och så nu äntligen hade det funkat, så det nya telia-abonnemanget skulle börja gälla natten till idag. Men imorse när jag ska sätta på mobilen så funkar det inte. Nähä, för då är telefon-jäveln låst till Comviq. Så nu har jag ingen mobil för tillfället :(
Så nu måste jag antingen köpa ny mobil, men vem har pengar till det? Eller låsa upp mobilfan, men det kostar 350 spänn :( Har inte råd med det heller egentligen.

Gaaaah, fan vad trött jag blir. Alltid är det jag som råkar ut.
Hitta nån annan hack-kyckling!!!!

Jag tror jag skulle behöva en riktig jävla tjejkväll med typ Madde. Hon och jag, och massa fetto-saker att stoppa i munnen, och sen bara snacka en massa jäkla skit.
Vad säger du Madde? Är du på? :D

*uppdaterat*

Fick låna en mobil av Sara, thanks honey! Jävligt tröga knappar ;P men det är iaf en telefon :D
Så om en dryg vecka får jag en kod så jag kan ha min gamla telefon.
Men nu kan jag iaf sms:a.. tills dom jag kan numrena till i huvudet. Eftersom alla mina nummer är kvar i den gamla telefonen.
Men jag kan ju numren till dom viktigaste så.. :)

2 kommentarer:

madde sa...

Absolut!! :)

Tilda sa...

Vi ses ju idag så vi snackar mer då bejb! Puss