måndag, november 06, 2006

Bowling och film under helgen

Idag har man bowlat hela dagen, totalt 24 serier. Fast det var ju mix, så det blir ju som 12. Men ändå.
Det gick skit i Uppsala, Micke förstörde allt :P Haha neeej då, ingen av oss spelade bra.
Det gick bättre i Norrtälje, men DÅ var det faktiskt Micke som förstörde allt. Han missade fler spärrar än jag, både 10:an och 7:an flera gånger! Sen att jag sopade bollen i röret efter en dubbel, det var en heeelt annan femma ;P

Har sett massa film i helgen och mer lär det bli. T och jag är inne i ett film-stråk.
Vi ska se ALLT som går att se! :D Nä inte allt. För T är för rädd för skräckisar, hihihi..
Men inget slår Heartbreak Hotel hittills!

Förhoppningsvis får jag tillbaka min visningsportfölj imorrn, ska bli spännande.
Och så ska jag ta en tripp till Hallunda också och hälsa på J och E. :)
Sen blir det mer bowling på kvällen - korpen. Men det är ju bara 3 serier som tur är.

Nej nu ska jag återgå till att göra ingenting.
Hejrå!

Inga kommentarer: