tisdag, november 28, 2006

Jag ber dig...

Jaa.. vad ska man skriva?
Fattar egentligen inte vad du väntar på.
Att känslorna ska försvinna? Det gör de inte! Iaf inte från min sida. Och finns inget som säger att de gör det från hans sida heller. Men det betyder inte att det kommer att sluta med att vi blir tillsammans, för det gör det inte. Jag valde Micke och han valde dig. Just det - han valde DIG. Han älskar ju dig! Varför kan du inte bara lita på det?
Jag saknar hans vänskap! Varje dag är en kamp mot begäret att ringa eller smsa.
Du är den som sitter på makten.
Vad ska jag göra? Böna och be? Jag gör det om det krävs!
Känns så orättvist...
Vill ju prata med honom och reda ut ett och annat, eftersom han förmodligen är lite småsur på mig. Och det känns jobbigt att inte kunna göra det för att vi inte får ha kontakt.
Snälla, jag ber dig. Lita på honom. Lita på mig. Lita på er kärlek! Ge mig tillbaka min vän... :'(

Inga kommentarer: