måndag, november 20, 2006

På G

Nej vet inte om jag är på G direkt.. men jag var det igår! Restaurang "på G" alltså.
Det var inte så livat, både Madde och jag sa att tanterna har tacklat av. Det var ju likadant i Trosa i somras, inte alls så roliga som de brukar vara. De börjar väl bli sig till åren, hehe.
Roligast var Lotta och hennes låda *asg* En sån skulle man ha.
Nej Madde och jag ville till Okå för Pudlarna spelade ju. Men det var ju 20-årsgräns så Madde skulle inte komma in :/
Så vi tänkte ta en krogrunda istället, men det var inte heller så kul för det var inge drag på stan igår. Alla var på Okå typ..
Så vi drog hem och kollade på bögporr istället *asg* Eller ja, vi såg Brokeback Mountain.
Roligast hade vi nog innan vi gick ut. Då garvade vi som fan, åt allt möjligt. Och när vi var påväg till På G skrattade vi också, och sjöng. Temat var tecknat. Vi sjöng Bamse och vi sjöng Piff och Puff och vi sjöng Lilla Sjönjungfrun och vi sjöng Bumbibjörnarna och vi sjöng allt möjligt.
Men på det hela taget var det riktigt skönt att få skratta lite igen. Jag visste att en kväll med Madde skulle göra susen, jag bara visste det! :D

Idag drog jag ut gubben på en promenad, han var måttligt road. Vi gick spåret och nu känner jag mig riktigt duktig!
En gång i veckan från och med nu då älskling, hehe! :)

Har för övrigt hittat några sidor på webben där det finns jättefina dikter.
Delar med mig av en här.

Jag vet att om du höll om mig
så skulle jag äntligen få sova,
vila, återfå krafterna som
så länge flytt mitt sinne.
Jag vet att om du tog min hand
så skulle jag aldrig falla
som så många gånger förr
jag fallit ner i det kalla.
Jag vet att om du smekte mitt hår
skulle jag aldrig sluta le,
skulle jag aldrig sluta leva,
skulle jag aldrig önska dö.

Av: Okänd

1 kommentar:

madde sa...

vaa trecligt då!! jag kan ju säga att jag hade väldigt skojigt me dig me! :)