onsdag, november 15, 2006

Bara en massa tomma ord

Segt idag, fast det inte är så väldans tidig morgon.
Måste gräva fram nåt i garderoben att ha på mig också. Men allt är ju en enda röra där, usch usch. MÅSTE verkligen fixa det nån dag.
Nu i helgen kanske. Fast det har jag sagt så många helger nu men..
Kanske ska leka med Madde i helgen! :) Skoj skoj!
Måste kolla upp det där med partyt som damerna skulle fixa till helgen. Men jag vet ärligt talat inte om jag har någon lust. Iofs, det är alltid kul med dem! Men jag vet inte.. Får se hur det blir. Jag är ju inte ens anmäld och kanske är det försent ändå, då var det problemet löst liksom!
Känns ändå som om jag behöver en tjejkväll med Madde mer än en kväll på krogen med damerna. Men men..

Hade allt varit som vanligt hade det inte varit nåt snack om vad jag skulle ha gjort i helgen tror jag. Men skitsamma.. Man kan inte få allt. Har jag upptäckt..

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Så mycket jag vill skriva, men jag låter bli.
Ikväll vore en perfekt kväll för.. en kvällspromenad på en strand någonstans..
Funderar på att gå dit själv och sätta mig och bara.. vara. Bara tänka igenom allt. Och sen lämna det bakom mig. Men jag funkar inte så. Jag har gått igenom det här förut. Och utåt kan jag snart börja lådsas att allt är okej, för det gör jag när jag märker att folk stör sig på att jag är ledsen. Men inåt reder jag mig inte på många år, kanske aldrig..

Du har valt, jag har valt.
Varför kan vi då inte bara vänner? Som förut?
Vi delar så mycket, vore så synd att kasta bort allt det.

==================================================

Nu måste jag nog börja klä på mig.
Undrar vilka man ska sms-bomba idag? *mohahahaha*

Inga kommentarer: