söndag, januari 13, 2008

Vinst och klubbrekord i ligapremiären!

Gud vad roligt det var att spela idag! Det var verkligen.. kul!! Det var sånt härligt go i laget, sån kömparglöd, sån vilja, sån spelglädje! :) Och det visade sig ju också på slutresultatet.
Vi krossade Karlstadborna, som btw inte var särskilt trevliga att ha att göra med, med 15-5 och passade på att putsa klubbrekordet med ca 200 pinnar. Nu skrivs det nya rekordet till 6219 :D
Jag hade 751, vilket jag var typ näst sämst på, haha :P För min egen del kändes det riktigt bra idag. Slarvade lite i sista serien, men annars toknöjd! :)
Och roligt att Sofie är tillbaks i sin form igen *krama* Nu är vi oslagbara tjejen, mohahahaha! :D

Nej, nu ska jag nog se några avsnitt av Förhäxad igen.
Ska försöka komma ihåg att återkomma senare med några av bilderna som jag och Crille tog igår.

Bye so long!

1 kommentar:

Anonym sa...

faan va kul att det gick bra! :D *kraam*