måndag, januari 14, 2008

Julgransplundring med tusentals barr och en krossad tallrik

Glad Tjugondag Knut! Nu ska julen ut! (Läs här i högtidsbloggen!)

Har hållt på och städat bort julen hela dagen. Går på något sätt fortare att plocka fram :S
När jag höll på som bäst med att plocka ner en julstjärna så kom jag åt en av samlartallrikarna som sitter på väggen i köket och den gick såklart sönder. Jag blev jätteledsen för de tallrikarna finns inte att få tag på länge, de är typ värda pengar. Dessutom är det min mormor som har samlat dem åt mig, och hon är ju borta.. Men jag limmade den så gott jag kunde, så nu ligger den på tork.

Och granen barrade som satan när jag höll på att plocka ur kulor och glitter. Men det är klart, vi har ju inte vattnat den så flitigt, så jag klandrar den inte.

Nu är iaf allt borta, nu ska jag bara städa lite så är det klart sen.
Älsklingen håller på och lagar köttfärssås och spaghetti, duktig han är. Hungrig nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket! :-) Alltid roligt att få fina kommentarer, speciellt idag då jag har världens förkylning och hög feber! Ha en fortsatt bra söndagskväll. Kram