fredag, januari 18, 2008

Ett år har gått..

Idag var sista dagen med klassen på musiken. På måndag börjar helvetet.. Sägs det iaf. AUO2. Massa tung litteratur och tentor till höger och vänster. Och till råga på allt är det allmänt kaos i och med flytten till SU. Ingen vet nåt om vare sig lokaler, mailadresser eller något annat. Kåravgiften har chockhöjts från 300 kr till 780 kr. Vi snackar per termin här people!! Helt sjukt!
Nej fy fan, blir bara less. Känns som man bara vill lägga ner skiten..

Anyway, tillbaka till ämnet. Sista dagen med klassen. Vi var ute och käkade lunch på en wokrestaurang. Mycket mat var det. Starkt var det också. Satan, det brände i hela munnen.
När jag satt där slog det mig att det inte kändes som sista dagen. Eftersom det inte är nåt lov eller nåt nu, utan veckorna bara rullar på. På måndag är det måndag igen (expertanalys?) men då är jag helt plötsligt i en annan klass. Skumt :S

Jag drack svart kaffe idag också. Utan att kräkas, men det var inte gott. Har ju precis lärt mig att dricka med mjölk och börjar faktiskt tycka att det inte är äckligt. Inte är det speciellt gott, men inte äckligt heller. Men svart.. BLÄ! Smakade.. beskt och surt på samma gång. Men det gick ner, tillsammans med gott fikabröd.

Det var det om dagen. Återkommer nog lite senare med mer gnäll..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja, kan nog bero på det med ;)