lördag, januari 26, 2008

Jag är glad och tacksam för att våra vägar korsades!

"Jag går inte på Lärarhögskolan för att skaffa bästa vänner, det har jag redan."

Det var något jag fick höra idag på bussen. Och visst, fine att man koncentrerar sig på sina studier. Jag hade inte heller räknat med att hitta någon så nära vän under min tid på LHS. Men det gjorde jag och det är superhärligt! :)
Tror det är en mening med allt. Tror vi skulle hitta varann och hjälpa varann genom jobbiga tider och skratta med varann i härliga tider!

Tack för att du finns Sara! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror också att det finns en mening med allt. Jag är så glad att jag träffat dig också gumman! Hoppas vi alltid kommer att vara vänner!! =D
Tycker så mycket om dig! Tack för att du finns! ...och tack för att du finns kvar vid min sida trots att jag är så neggo, jobbig och mysko...

1000 kramar på dig!!! /S