onsdag, januari 23, 2008

Min vackra vita vintervärld

Snön singlar ner från himlen i lagom stora flingor, och färgar hela världen vit.
Och visst är det vackert alltid! Men det är också kallt och blött. Speciellt när man är ute och går...

Har varit på introduktion för den här terminen också. Det mest värdelösa hittills!
Medan jag satt och la patiens (jo det är sant!) så togs bl a detta upp:

- Ni måste vara snälla mot varandra och ni får inte trakassera varandra
- Ni får inte fuska
- Ni kommer att arbeta med människor
- Denna termin är indelad i 4 olika kurser

Sedan kom frågorna, som man ju brukar ta efter alltihop. Då frågades bl a detta:

- Var ska jag vara imorgon?
- Hur kan man ha ett seminarium innan man har haft en föreläsning?

Herregud säger jag bara. Varför åkte jag in? Varför?!

Inga kommentarer: