fredag, januari 04, 2008

Vardagsprat

Blev inte mycket bloggande igår. Vet inte hur det kom sig.

Har fixat middagsgäster till mig själv imorgon! Bara för att jag tycker det är så roligt med en massa disk nu, när vi har diskmaskin. Hahaha!

Idag blir en slappardag som alla andra dagar. Ska fortsätta tvätta, det är enda nyttan jag ska göra tror jag. Skönt det. På måndag börjar allvaret igen. Uuuusch, har verkligen inte lust.

Borde ringa Sarisen också. Har inte hört nåt från henne på ett bra tag, börjar bli lite orolig :S

Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Jag undrade var inläggen försvann igår :P Vilka kommer på middag föresten? :) Kraaam

Anonym sa...

Vaa trevligt! :D Jag träffade föresten Sölve på Franks idag :D haha tacos var ju ett toppen val av mat, det blir många burkar och det betyder MYCKET disk :P haha kraam