onsdag, januari 30, 2008

Sund

Nu har jag ätit god och nyttig middag. Eller ja, för ett tag sen. Åt vid halv sju typ. Var ju inte hemma förrän halv sex. Seeegt.
Har bestämt mig för att undvika pasta, potatis och ris från och med nu. Får se hur länge jag håller det. Idag blev det kycklingsallad. Mums mums!
Och så ska jag se till att jag äter middag innan sju också, och det lyckades jag ju med idag! :D

Skulle vilja ha tips på goda och enkla recept där man inte använder sig av just pasta, ris eller potatis. Någon som har nåt sånt i bakfickan?

Om en liten stund ska jag byta om och träna lite, mina tränings/dansvideos kom idag :D Ska bli kul att prova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi! Jag hittade en blogg för ett tag sedan, "vägen från 137 kg" Hon lägger in en massa goda recept just utan pasta, ris eller potatis.. Så kolla in den: http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.169098

Cicki sa...

Bulgur och cous cous innehåller inga kolhydrater så det kan du använda som ersättning. Lycka till.