lördag, januari 19, 2008

Att vara snäll går före att vara en bra och aktiv bloggare

Hm det blev iaf tre inlägg idag, även om alla blev inom loppet av en timme :P

Har egentligen massa att göra, får ju storfrämmande imorrn. Sarisen kommer hit :D
Borde tvätta och städa och.. ja, massor. Men har inte orkat. Har ju haft fullt sjå att utföra goda gärningar idag :P Skönt när man kan skylla på det, istället för att skylla på att man bara slöat framför tv:n eller suttit vid datorn.

Blir förmodligen inte mkt bloggande imorrn heller, eftersom jag har besök då som sagt. Kanske hinner med nåt litet, annars får jag väl återkomma på söndag!

Ha det bra alla mina läsare! Och ni andra också, men ingen riktig vits att hälsa till er för ni läser ju inte.. :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Den om london. Men hade jag vetat det hade jag nog frågat lite mera :P

Anonym sa...

jag jobbar på hälso-och skönhetsavdelningen på ica maxi.


/falken

Josefin sa...

Ja dans ger SÅ mycket glädje och om du vill dansa tycker jag att du genast ska leta upp något ställe du kan shaka loss på :) Det är aldrig för sent!