lördag, januari 26, 2008

Tilda ska börja ta hand om Tilda. Ordentligt!

Förra året den här tiden var jag så himla duktig med min kost. Åt bara kött och fisk och grönsaker och så, ingen pasta, inget ris, ingen potatis. Och nej, ingen pizza! ;) Och jag gick ner några kilo på det, samt att jag kände mig sundare.

Så nu har jag bestämt mig för att börja ta hand om mig själv igen. Men då måste jag bli lite ego och verkligen bara koncentrera mig på mig. När det gäller sunt leverne och livsstil alltså. Annars kommer jag att börja fuska.

Beställde träningsvideor till mig själv också, för att få igång kondisen och för att bränna lite volanger :P Dessa blev det:

- Fettförbränning för Dummies
- Magträning för Dummies
- Blossom: Back to Basic
- Aerolates


De där "för Dummies" verkade vara rätt basic träning, därför jag tog dem. Likaså Blossoms. Sen tog jag Aerolates för lite mer avancerad och intensiv träning.
Var ju kampanj på såna filmer, vilken tur jag har! Det var nog meningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja kom igen Tilda, jag vet att du klarar de, GOO GIIIRLI!! =) GE dig själv pepptalk så klara du av de!! kram