lördag, januari 26, 2008

*snyft snyft*

Har tittat på 3 avsnitt av Förhäxad nu, så nu är säsong 5 avklarad. Bara 3 säsonger kvar :P
Grät massor på det sista avsnittet, det var så himla sorgligt! Leo blev en Äldre och var tvungen att flytta upp till himlen och lämna Piper och sonen Wyatt nere på jorden. Och massa fina ord sa de till varann, och jag grät som en tok. Och Micke mobbade mig för det, hehe :P

Gråter ni till filmer eller andra saker ni ser på tv?
Har ni lätt för att gråta i vanliga fall?

3 kommentarer:

Sus sa...

Jag älskar förhäxad! /Sus

Anonym sa...

jooo jag brukar gråta en hel del.. :P Speciellt till Extreme Home Makeover, jag vet inte vad det är med det men just det programmet! :P

Anonym sa...

Jag brukar nästan aldrig gråta till filmer och tv-serier och sånt (fast lite tårögd blir jag nog alltid till just Extreme Home Makeover, instämmer med föegående), men i vanliga fall så har jag nog det. Ibland när allt känns tungt är det så skönt att gråta! Det är som att pressen på en släpper lite:)