tisdag, januari 08, 2008

Du förgyllde min dag <3

Idag var det dags då. För skolstarten. Eller vad man ska säga. Första lektionen efter lovet. Blev inte så farligt när man väl var där. Vi jobbade med vårt grupparbete, vi var klara efter en liten stund, så sedan satt vi också snackade skit ett bra tag! Det fick tiden att gå fort, göttans :)

Efter lektionen hade jag och Sara julklappsbyte. Lite sent, men det blev ju inte att vi träffades innan jul där så..
Och jag fick den finaste julklappen, guuuud vad glad jag blev! :D
En bok med titeln "Our story" med bilder på mig och Sara (och lite andra som av en ren slump fastnat på bild, hehe) från vårt år som vänner samt små vidsomsord och dikter om vänskap. :) Jättefint verkligen! Blev nästan tårögd när jag satt och bläddrade i den.
Tittade mer nu i den när jag kom hem, guuud, det är så underbart och så fint gjort! Det var det bästa du kunde ge mig! Du förgyllde min dag and I love you for it! <3

Och när jag satt på bussen hem kom jag på värsta braiga grejen! :) Ska jag bara fixa det också! Men det ska jag banne mig! Just for you!
Säger inte mer, hihi ^^

1 kommentar:

Oreste sa...

Sarebbe bello sapere cosa scrivi, ma non capisco una parola. Ciao da Roma