lördag, januari 12, 2008

Fotoafton med Crille

Ja han var här igår! Blev många fina bilder, samt mycket garv (som vanligt)! Var väldigt trevligt iaf, det måste vi göra om!!

Tänkte lägga upp bilderna här sen. Först tänkte jag lägga upp dem i bilddagboken, vilket ju är mest naturligt om man har en bilddagbok. Och det har ju jag. Men det har ju trasslat massa med bilddagboken de senaste dagarna, och inte vilket trassel om helst. Tror jag lägger ner bilddagboken. Känns inte tryggt att ha en sån..

Vill du läsa om trasslet kan du göra det här i Maddes blogg.

Nu ska jag göra mig i ordning för bowling, första ligamatchen för säsongen idag ju! Allsvenskan, we are going to give iron!!! Hahaha *återknyter till Maddes blogg ännu en gång*
Du får mycket gratisreklam för din blogg idag gumman *puss*

Hörs sen!
Över och ut..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Min mamma hade dessutom fryst in resten av kycklingen, visade det sig. Hon erbjöd sig såklart att ta upp en bit och tina, men näh.. Det fick bli kaffe idag bara.

Anonym sa...

haha! Det är ju toppen med gratisreklam!! :P I love it! :D *puss*