torsdag, december 28, 2006

Underbart! :D

Ja jag känner mig så glad i hela kroppen! :D
Vet inte riktigt varför. Kanske för att året snart är slut, det är en början på nånting nytt och spännande.
Och för att allt som betyder något för mig har jag hos mig, jag har allt i mitt liv som jag nånsin har velat ha!
Allt det dåliga.. det löste sig till sist! Jag visste att det skulle göra det, bara jag gav det lite tid!
Och det har jag gjort nu, och nu är allt bra! :D

Mikael, du är den största kärleken!
Utan dig vore jag hemlös i livet.
Jag älskar dig min gos! :D


Nej om man ska ta itu med garderoben kanske. Fast SÅÅ glad vet jag inte om jag är, haha :P
Men alltså man borde ju..
Vi får se hur det blir. Lovar inget.
Ska iaf gå och göra nåt annat än att sitta framför datorn.

Hejrå mina vänner! Speciellt ni som betyder så mycket, ni vet vilka ni är! (F)



PS. Idag fyller jag 20,5 år! Hehe, grattis till mig :P DS.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej igen, har läst dina bloggar några dagar nu. hoppas din jul vart bra... =) några mystips att ge ut?? //Jenny

Tilda sa...

Ja min jul har varit underbar!
Fick vad jag önskade mig i julklapp så det är bra! :D

Mystips.. Hmm.
Hitta någon du tycker mycket om, kryp upp i hans famn och bara var. DET är mys!

Anonym sa...

Hej igen!
Tack för tipset =)
// Jenny