fredag, december 15, 2006

JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen jullov!!!!
Och äntligen Norrköping!!!

Håller på och packar just nu, tog en paus för att blogga lite. Insåg att jag faktiskt inte skrev nåt igår. Det var ovanligt, hehe :P
Julskivan snurrar i stereon och jag är bara allmänt jätteglad idag! Nu går tiden långsamt, för jag vill åka NU!!

Igår brände jag en skiva med 115 (!) låtar på svenska som man kan ha i bilen. Inget man tröttnar på iaf. För annars har man ju en skiva med 11-15 låtar som bara snurrar runt, runt och man tröttnar fort. Men inte på min svenska skiva, för när man kommer till slutet har man redan glömt vilka låtar som var i början.
På lovet ska jag göra en låtlista på vilka som är med, hehe. Det blir skoj, 115 st liksom :P

Nej nu ska jag fortsätta pyssla här hemma och göra mig redo för Norrköping!
God Jul och kram på er!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En låt med Arvingarna som jag lyssnade på igår när jag gick igenom alla mina skivor och letade efter svenska låtar.
Lägger inte in hela, bara första versen och refrängen. Behövs inte mer, man vet ändå...

Vi ristade in våra namn i ett gammalt fotbollsmål.
Sen stod vi där och kysstes natten lång.
Skulle alltid va' tillsammans.
Skulle aldrig glida isär.
Men det gick som det gick och nu står jag ensam här.

Det är månsken över heden.
Om jag blundar och önskar
kommer du till mig då?
Det är månsken över heden,
som det var den natten... kommer du ihåg?

Inga kommentarer: