fredag, december 08, 2006

Glad men förvirrad

Vad ska man skriva nu då?

Vill bara skrika ut min glädje, men samtidigt är jag väldigt förvirrad och lite rädd.
Rädd att om jag visar att jag är glad så försvinner allt igen, POFF!
Måste vara stark.. Men hur lätt är det då, när man får höra såna saker? Jag tror jag lyckades till viss del iaf..

Fick mail från J igår.. Helt otippat!
Kanske inte av den anledningen man kanske önskade, men ändå. Och det fanns en värme där som inte funnit på länge. Man skriver inte "ta hand om dig" till nån man hatar!
Så mitt frusna hjärta smälter nu sakta av flera anledningar.
Verkar som om tomten tycker jag har varit snäll i år, när det dyker upp så här trevliga överraskningar :D
Tänk vad fullmånen kan göra med människor, hehe :P

Vill INTE åka till skolan imorrn, hur kul är det när man måste vara där 14,00-17,00 EN FREDAG KVÄLL!?!?
Men jag lovade Sanna att jag inte skulle skolka, och sen fick jag ju låna Maddes bosskort och allt, då kan man ju inte säga nej. Men ändå, jag gnäller och protesterar högljutt :P

Nej, nu ska jag förflytta mig till soffan och vara glad där istället :) Bäst att passa på att vara glad när man kan, man vet ju inte hur länge det håller i sig.

*vinki vink*

Inga kommentarer: