lördag, december 02, 2006

En bra dag! :D

Idag är jag alldeles julig. Har slagit in lite klappar och så har jag rimmat lite. Och julskivan snurrar i stereon :)
Och om bara några minuter ska jag bege mig ut i förrådet och hämta jullådan, för nu ska det pyntas och göras adventsfint! :)
Tilda bara äääälskar julen!

Och om några timmar kommer Crille hit, och sen kommer även Madde!
Hihi, då ska vi ha skoj minsann! Japp, för dom ska hjälpa mig att glömma alla problem.

Jag tänker inte så mycket på det när jag är i julstämning. Det är skönt.
Lite tänker jag ju på det såklart.. Alltid! Men känns ändå bra idag tycker jag!


Jodå, visst tänker jag på dig vännen min! Du är alltid en del av mig och jag en del av dig.
Jag låter dig ta den tid du behöver för jag vet att du kommer till mig när du är redo!
Ibland skräms jag av tanken på att förlora dig helt, men då tröstar jag mig med tanken på att jag vet att du vill vara vän med mig lika mycket som jag vill vara vän med dig. Och djupt inne i hjärtat är vi alltid vänner, alltid! Det är bara just nu som det är lite trassligt! Men det reder sig.
Om du bara visste hur mycket jag vill prata med dig och träffa dig! Men jag vet att jag bara driver dig ännu längre ifrån mig då, om jag försöker..
Du behöver den här tiden med din flickvän så ni kan reda ut era bekymmer. Och jag önskar dig all lycka till med det, för jag vill att du ska vara lycklig! Och JA, jag menar det ;)
Du förtjänar inget annat än gränslös kärlek och evig lycka!
Ta hand om dig, tills vi hörs igen! Jag älskar dig vännen, det vet du! *kramar om*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, julskivan redan nu??

Fast ska jag säga, jag lyssnar ju lite då och då på min egen julskiva (den jag själv spelar en del instrument på och som jag själv producerat och där Munkegärdekyrkans barnkör medverkar) oavsett årstid... men de låtar jag blev mest nöjd med låter ju kanske inte heller så speciellt mycket som jullåtar, dess bättre.

Tilda sa...

Vadå "redan nu"??
Det är ju första advent imorgon! Det är JUUUUL! :D