fredag, december 08, 2006

På LHS

Gissa vem som åkte in till skolan en timme för tidigt?!
Sanna, det är ditt fel, det var du som övertalade mig om att komma hit ju! :P
Fast å andra sidan kunde ju jag kanske ha kollat schemat innan jag åkte..
Så nu sitter man här och försöker fördriva tiden..

Tänker gör jag.. Vad mer kan jag göra?
Menade du vad du sa igår?

Det spelar egentligen inte roll om du menade det.
Det är fortfarande för tidigt. Eller?
Säg mig var du står...

Jag vill kunna säga att jag älskar dig precis som jag gör till Madde och Anders, utan att det ska betyda något mer än vad det gör..
Jag vill kunna säga att jag saknar dig utan att det ska betyda något annat än vad det gör.
Jag vill kunna ge dig en kram för att trösta dig och för att visa att jag bryr mig om dig, inte för att jag så gärna vill komma dig nära.
Jag vill kunna vara din vän igen..

I love you, whether it's wrong or right
and though I can't be with you tonight
you know my heart is by your side.

Inga kommentarer: