tisdag, december 19, 2006

Juletid

Ja nu är det inte långt kvar till julafton. Gud vad härligt!!
Och jag har en känsla av att vissa saker kan komma att förändras på julafton.. ;D
Jag är ju inte säker förstås, men det finns vissa saker som tyder på det. Men vi får väl se..

Sitter och slår in julklappar nu, myyysigt! Och längtar efter sambon gör jag, hans varma, trygga och kärleksfulla famn.
Men han kommer om dryga 20 minuter, så jag ska nog överleva.

Min kärlek till dig är ädel och utan slut.
Så ringen symboliserar min kärlek till dig.
Den är av ädel metall och den har varken början eller slut.
Precis som min kärlek till dig.
För alltid du och jag Mikael!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Oroa dig inte mamma! För det är onödigt! Det är inte så allvarligt som det låter!
Och det är fler som har missförstått det jag har skrivit.
Slappna av och sov på kvällarna istället. Och gläd dig åt julen, för det gör jag! :D

Inga kommentarer: