måndag, december 04, 2006

Dataproblem

Jag vill ha tillbaks min dator!!!
Crille skulle ju, som jag nämnde i förra inlägget, fixa min dator.
Men det hände nått konstigt, för hälften av allt försvann..
Och jag klandrar honom inte, han gjorde precis det han gjorde när han var här sist, och då blev ju allt bättre. Men denna gång gick nåt snett.
Micke ska ringa till supporten imorrn, hoppas verkligen att det här går att rädda!!

Har varit och ön i solen idag och tittat på film med Anders och Isabella.
Det var trevligt :)

Nu ska jag försöka få sambon att umgås med mig. Lycka till med det..

Över och ut..


PS. Glad första advent! Nu är det första ljuset tänt! DS.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Uppdaterar lite:

Varför sitter jag och plågar mig själv?
Läste precis gamla msn-konversationer som sparas i datorn med automatik.
Och tro det eller ej, datorn tog faktiskt inte bort dem!!
Ikväll är det fullmåne och då tänker jag på dig...
Du lovade mig den där onsdagen att vi skulle ses igen, att vi skulle fortsätta vara vänner no matter what. Jag tänker se till att du infriar det löftet. Så småningom...

En fin dikt jag hittar som jag tyckte passade..

Jag frågade: Lovar du?
Du svarade: Ja, jag lovar.
Jag fick sinnesro.
Klev på tåget och sa för mig själv
vi ses snart igen
och kysste dig farväl.
Sedan blev dina ord få.
Jag gick in i väggen då.
Ett sms då och då
blev inget alls tills slut.
Vart tog ordet lovar vägen?
Du är borta
och jag har nog aldrig känt mig
så lämnad som jag gör nu.
Om nätterna när jag ska sova
dyker ditt ansikte upp och jag kan inte andas.
Tårarna rinner längs mina kinder
och ordet lovar ekar längs dödstysta väggar.

Av: Junia747, 19 år

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aww jobbigt dte där med datorn..själv fick jag virus i fredags .P

Tilda sa...

Ja sånt är inte roligt.
Vi trodde det var nå sånt på min också, men det var det inte.. :S