onsdag, december 06, 2006

Mera pepparkakor!

Ja idag har jag varit hos mamma och bakat pepparkakshus. Eller inte direkt hus - utan vår form av hus.
Vet inte om nån som läser min blogg läser Kalle Anka, men vi gör en pepparkaksbinge. Joakim von Ankans pengabinge där han har alla sina pengar, en sån gör vi fast i pepparkaka.
Sen har vi julgodis där i. Så den fyller en funktion liksom :) Skitbra!
Sen blev det deg över, då gjorde jag lite fler pepparkakor.

Jag har varit på stan också och köpt lite julklappar till sambon, hihi ;o)
Men dom har jag gömt väl nu, så att han hittar dem, hihihi..

Inte så mkt mer att skriva idag.
Tänkte jag skulle skriva lite depp, men nä.. Har skrivit så mkt sånt så jag skiter i det idag.
Han vet nog att jag tänker på honom ändå, så jag behöver inte skriva det.
Och jag vet själv att jag gör det så..
Nej, det behövs inte skrivas om.
Går och gör nå annat istället.

Hejrå!

3 kommentarer:

madde sa...

En vagina sa hej! hur e de med dig idag? ASG!!! :D

Tilda sa...

hahahahahahaha! skrev nyss det till Crille!!!

madde sa...

jaha!! :) vilket sammanträffande!!:)