måndag, december 11, 2006

Om dagen (och lite om gårdagen)

Orkar inte med rubriken idag heller riktigt.. :P

Hämtade julgranarna idag! Wei, DÅ är det verkligen jul snart!
Den ena var jätteliten och söt, men i minsta laget för en innegran så den har vi (eller inte vi direkt men..) som utegran.

Har spelat Luciaskotten idag med Micke. Gick inte så värst bra. Vi spelade hyffsat men fick inte med oss käglorna. Det var lite synd.
Men det var väl lite väntat att det skulle gå lite halvtaskigt eftersom han spelade så bra med Emelie. När han spelar med mig kan han minsann aldrig strika :/ Jaja, så kan det va.

Har så jävla ont i tummen. Klantiga jag som skar mig på rakhyveln igår. Så jag får skylla mig själv. Men det blev ett rejält hack faktiskt. Inget snyggt sår direkt.

Just det, festen igår.. Ja först var vi ju på julbord. Det var trevligt, men maten och servicen var väl halvdanna.. Men sällskapet var bra! :D
Sen var det ju Ankarets fest. Men det var inget direkt drag, så Madde och jag ledsnade och åkte till Trädgårn ett tag. Inget vidare drag där heller, så vi drog hem.
Ja, var väl ungefär det.

Nej nu ska jag fixa middagen, hungrig som attan :P
Hejrå!

Inga kommentarer: