onsdag, december 27, 2006

Nöööjd!

Helt sjukt nöjd med mitt spel igår!!
Lirade ju julklappen, en tävling som pågick mellan 11,00 och 17,00 ungefär.
Fast jag trodde den började 13,00 så 5 minuter innan start ringer dom och undrar var jag är. Ooops. Åkte dit i kjolen, hehe :P Då var jag ju liksom ombytt och klar när jag kom dit.

Spelade först individuellt, då kom jag tvåa, 1295 med hcp, det blir 1115 rent! Nytt pers! :D Fast det är ju inte det officiella rekordet eftersom det inte var nån officiell tävling. Men ändå! :D
Vann 200 kr samt glöggkoppar från prisbordet. Yeah! :D

I 2-manna hamnade man med Marianne, den enda spelaren i klubben som jag inte kan spela med, och som inte har potential för 5 öre. Helt oinspirerad knåpade jag ihop 604 med hcp, 514 rent. Rätt okej ändå. Marianne hade väl typ 470 nånting MED HCP!! Hon har 42 i hcp ska tilläggas då.. Vi kom sist.. Oväntat. Inte. Tog en t-shirt från prisbordet. Det var bara den och en ful keps kvar då eftersom vi kom sist..

I 3-manna kämpade man ihop med Nettan och Lennart. Vi spelade rätt bra, men man började bli trött eftersom man hade 9 serier i ryggen, och så skulle man spela 9 till. Eller ja, det blev ju ca 3 serier i var då eftersom vi spelade var tredje ruta.
Ett tag kopplade vi faktiskt greppet och ledde, men sen blev vi omsprungna när energin tog slut så vi hamnade på en andra plats. Men det var ju skitbra ändå!
Då cashade man in 100 spänn till, vi fick 300 att dela på. Samt 6 st snygga, stora ölglas från prisbordet.

Slutsats: Skitnöjd! :D

Inga kommentarer: