torsdag, december 07, 2006

Fullmåne

Det var fullmåne ikväll igen. Trodde inte det varade i flera dagar, det har ju varit fullmåne sedan i fredags, minst.
Kanske för att jag omedvetet söker den med blicken, som jag har uppmärksammat detta..
Och varenda gång jag ser fullmånen, eller månen överhuvudtaget, så sänder jag dig en tanke. För allt kul och mysigt vi har haft i månens sken..

Om en stjärna tändes varje gång jag tänkte på dig,
skulle natten vara ljusare än dagen.


Tränade idag, det kändes rätt okej. Jag menar, det var inte bra, men det var ändå bättre än på länge. Och då slår det mig verkligen hur dåligt det har gått ett tag :P
Snart är det Hajen Cup i Norrköping, guuud vad jag längtar!
Var hos mamma en snabbis idag och vi pratade om det då. Fick mig att längta ännu mer!
Ska bli skönt att åka bort en helg och bara få ha roligt!

Snart jul också, häääärligt! Fast går man ut tror man det är oktober.

Nej här sitter jag ordbajsar. Finns ju vettigare grejer..

Ciao!

8 kommentarer:

Anonym sa...

vad gör man under månens sken??

Tilda sa...

Man kan göra en massa ;P

Vem är det som frågar?
Samma som förut?
Vem är det isåfall?

Anonym sa...

En massa som vaddå? Jag såg med fulmånen igår, jag var ute och titta på himlen och filosoferade... vad gör du?

Tilda sa...

Varför vill du inte säga vem du är?

Ja filosofera och tänka under fullmånen gör jag också ibland om jag är ensam.
Men är man med någon annan under månen är det mycket mysigare :)

Anonym sa...

vad brukar du göra med den personen då? om du har någon att "mysa" med som du uttryckte dig... jag brukar alltid vara själv

Tilda sa...

Inte brukar.. brukade.. :(

Och om jag ska svara på vad vi brukade göra under månen vill jag nog veta vem som frågar.

Anonym sa...

vad menar du med brukade??! Jag heter jenny

Tilda sa...

Ja inget vi gör längre.

Vu brukade mysa...