söndag, mars 09, 2008

Melodifestivalen rapport 5:15

Startfältet i Globen komplett:

Rongedal - Just a minute
Sanna Nielsen - Empty Room
Frida ft. Headline - Upp o hoppa
Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va?
Charlotte Perelli - Hero
Amy Diamond - Thank you
BWO - Lay your love on me
Christer Sjögren - I love Europe
Sibel - That is where I'll go
Nordman - I lågornas sken

-------------------------------------------------

Och jag kommer att se hela spektaklet live, tillsammans med min Madde! :D
Hoppas att ni inte kommer att sakna mina rapporter nästa helg. Jag tror iofs att jag har sagt det mesta som går att sägas om årets bidrag. Nu återstår bara att kora en vinnare...

6 kommentarer:

Hilda sa...

Har egentligen inte sett en enda deltävling. Me nästa helg ska jag faktiskt slänga mig ner i soffan och vara lite mer engagerad!...Eller när är det. Jo nästa helg va?

Anonym sa...

Sanna vinner. Hoppas inte. Men tror. Dokusåpa-Sverige tror att man ska rösta ut en artist (Carola) istället för att välja bästa låten. Mycket märkligt. Nu drabbas vi av Nordman istället. Trist.

Anonym sa...

Vad kul att kika live!!
Jag hoppas på Pirelli och att hon tar hem hela rubbet för då ska vi till Stockholm nästa år!!!!!!!

Anonym sa...

Det kommer bli SÅÅÅÅ roligt! :D
Undrar bara vem som vinner och vem man ska heja på.. Jag tror att Rongedal skulle gå bäst i Eurovision helt ärligt, så jag funderar på att heja på de.. :D haha! Eller så blir det Bengtzing eller Perrelli eller kanske Amy? Eller kanske BWO eller Frida.. :D haha Bara de inte blir någon annan än de, DÅ blir jag sur! :D hahaha! Kul ska det bli i alla fall, KUL SOM FAAN! :D

Anonym sa...

Mitt förslag. Tänk inte på Europa. Rösta på bästa låten!

Anonym sa...

Visst var det häftigt att ha andrachansen i en flyghangar!Finns bilder hos mig :)