onsdag, mars 05, 2008

Frågor till DIG!

Japp, just du som läser nu!
Svara i en kommentar.
Snodde frågorna från Sandra.

1. Känner du mig bra ?
2. Vad är det bästa med mig ?
3. Älskar du mig ?
4. Har du gråtit p.g.a mig någon gång ?
5. Hur länge har du känt mig ?
6. Skulle du kunna kyssa mig ?
7. Har du kysst mig ?
8. Vad är ditt bästa minne med mig ?
9. Vad vill du göra med mig ?
10. Beskriv mig med ett ord .
11. Känner du min familj ?
12. Vad kallar du våran relation ?
13. Skulle du kunna vara tillsammans med mig ?
14. Har du varit tillsammans med mig ?
15. När träffades vi senast ?
16. När vill du träffa mig igen ?
17. Vad skulle du säga om jag sa att jag älskar dig ?
18. Hur bra ser jag ut på en skala 1-10 ?
19. Vad var ditt första intryck av mig ?
20. Tänker du kopiera det här så att jag kan svara tillbaks?

(Ja, jo, jag erkänner.. Liiiite egoboost)

2 kommentarer:

Anonym sa...

1. Det tycker jag absolut! :)
2. Att du är så snäll och helt klart bästa vännen man kan ha!
3. Klart!
4. Det tror jag inte..
5. Ojj, det är några år..
6. Haha, säkert! :D
7. Nej
8. Träningslägret i Trosa när du och jag åkte dit själva.. :D
9. Vara vän! :D
10. Toppen!
11. Lite grann kanske! :)
12. Bästa vänskap!
13. Neej, dessvärre inte! :)
14. Nix
15. På lunch hemma hos dig för någon Så snart som möjligt! Om inte annat den 15:e! :D
17. Detsamma! :)
18. 10 så klart! :)
19. Ojj, det kommer jag inte ihåg.. :)
20. Japp det ska jag absolut! :D

Anonym sa...

1. Jag hänvisar mitt svar till mig blogg och din kommentar :P
2.Att du är rak-på-sak, och snäll att prata med.
3. På gott och ont..
4. Ja många gånger (payback :P )
5. Ja du sen jag fick reda på vem du var, det blir ju nu två år i juni.
6. nä
7. nä
8. När det var vi mot han... då du hjälpte mig från gräddö :P när vi läste varandras tankar när han tog min mobil och jag kuta genom ICA!! haha klockrent :P
9. vet inte :P
10. friend in need ;)
11. nä
12.nä
13. vet inte hahahaha
14. nej
15. ja sen i i sommras
16. snart om det går för sig. eller det är upp till dig.
17. "WOW, det trodde jag inte" :)
18. tänker inte på dig på de sättet heller.
19. vet inte
20. haha men du snodde den från mig ju :P